måndag 4 oktober 2010

Etiska principer...

och vetenskapsteorier blandas med socialpolitik och ....tja det snurrar i huvudet. Upptäckte att jag aldrig har tid att skriva här numera..undrar vad det beror på. Kanske för att jag sitter vid datorn snart 24 timmar om dygnet och skriver arbeten och mailar och läser massa artiklar...

Inte lätt och va student, samtidigt fantastiskt stimulerande. Jag har upptäckt min hjärna på nytt! Tänk, jag som trodde det var fullt. Men så visade det sig att massa mer får plats. Men ju mer jag läser desto mindre inser jag att jag vet.....;)

Så sen sist har jag läst, skrivit arbeten och läst igen och så skrivit lite till....det tar aldrig slut.
Men nu börjar jag bli mer av en kvällsuggla. Inte kan jag lägga mig vid 22 längre.... sitter o skriver och tycker aldrig tiden räcker till...undrar hur det här ska sluta?!

Hoppas ni andra mår bra! Tyvärr träffar jag inte så många numer......undrar varför?!

Kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.