tisdag 21 september 2010

äntligen!

..så har jag gjort det sista på min tatuering. Blev riktigt bra...men det gjorde ont idag!


Idag var en dag full av aktiviteter; först skolan för barnen och tatuering för mig, sedan ilfart till skolan (kom dock 5 minuter för sent) och hämta dom för att åka till celloundervisningen, sedan raskt hem för att lämna skolväskor och äta lite fil, vidare till Tisdagsklubben (för första gången) i svenska kyrkan och därefter hem med trötta barn och trött mor.....göra läxor, äta kvällsmat och mysa i soffan.....nu sover barnen och jag är trött......

Nu har jag bara mitt skolarbete kvar att sätta händerna i...grupparbete om en uppsats i hedersrelaterat våld mot unga kvinnor. Väldigt  intressant och samtidigt bekymmersamt. Ett stort område fyllt med känslor och funderingar....

Imorgon ska sonen på musikskolan och prova på att spela fiol.....
Sov gott alla vänner!

Kram Annika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.