torsdag 9 september 2010

ATTANS!!!!!

...va ont det gjorde att tatuera sig. Men nu är det värsta gjort och om två veckor är det finliret kvar...


Kommer bli kanon med barnens namn och fjärilar runt omkring! :)

Så nu sitter jag här vid mitt skrivbord och smörjer min överarm med mjukgörande salva och funderar på hur jag ska ligga i sängen inatt för att inte det ska göra ont. (det blir nog på rygg). Mellan smörjningarna försöker jag skriva på mitt inlämningsarbete samt besvara de uppgifter o frågor i den  andra kursen. Men hjälp, vad dagarna springer iväg. Imorgon är det redan andra fredagen som student, undra hur jag ska fira det?
Kom precis på nu när jag skrev att vi ska ju på cirkus imorgon kväll så där försvann det lugna fredagsmyset i soffan =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.